Nu orange

nu orange

Sa nu va faceti abonament la Orange Romania, cat o sa traiti voi! Sunt cea mai neserioasa firma de telefonie mobila din tara cand vine vorba de abonamente.

Dar sa incepem cu inceputul! M-au convins sa renunt la un abonament la Vodafone pentru o cartela prepay la Orange, toate bune si frumoase, o gramada de minute, Orange Young ,sms nelimitate in retea, net cu gramada, pana intr-o zi in care, dintr-o data telefonul a pierdut semnalul de la ei. Am intrebat niste prieteni, raspunsul a fost promt, cartela s-a demagnetizat, si trebe sa o inlocuiasca. Zis si facut, m-am imbracat si am pornit catre Orange Shop sa imi iau cartela. Dar hotii astia , pentru ati pastra numaru trebe sa iti faci abonament de 10 euro pe 3 luni. Si cica ai numa avantaje, intradevar numa avantaje ai. Nu mai platesti 5-6 euro pt nelimitatu de dinainte, acuma platesti 10 euro si ai fix un cacat, toate bonusurile adunate, trec la capitolul au fost, si devii obligat sa platesti, chit ca poate nu ai bani, doar ca sa iti pastrezi un cacat de numar, ca sa nu te mai chinui sa il dai toti prietenilor si rudelor,etc.

Au trecut cele 3 luni, si ca un om normal, vrei sa revii pe cartela, dar te suna unu/una si iti pune la dispozitie o „super oferta, doar pentru tine” (si alti 1000 de cretini care si-au luat tapa ca si tine). Si accepti ca prostu, ca na sa ai 2000 de minute, 2000 sms in retea , si ceva zeci de minute si sms nationale, la 5 euro, parca e altceva.

Dar intr-o zi te saturi de abonamentu asta si vrei sa il reziliezi si sa treci din nou pe cartela ,este dreptul tau, si suni la 411 ! Superb te conduce robotul catre un alt robot uman. Acesta iti spune ca in maxim 10 zile lucratoare un coleg te va contacta pt reziliere. Cererea a fost facuta in 14.07.2013, azi suntem in 04.08.2013, oare au trecut cele 10 zile lucratoare? Si ii sun tata, si dau peste alt robot spalat pe creier de catre ,cacatu asta de operator de telefonie mobila. Si imi mai spune sa astept 5 zile. Cacat de companie, asa ca va rog, mai bine mergeti la Vodafone sau Cosmote pt un abonament, au si preturi mult mai mici si cand zic o data, aia e Dumnezeiasca

Te-ar putea interesa si

Distribuie acest articol

16 comentarii la articolul “Nu orange

  • Daniel

    Intrebare: Asa cum te-ai deranjat sa te deplasezi pentru schimbarea de sim, de ce nu te-ai deplasat pentru rezilierea contractului intr-un magazin? Stii ca procedura in magazinele fizice implica un timp mai diminuat de asteptare in procesul de reziliere? Regula asta cat si procedura ”robotica” e valabila la orice companie de telefonie mobila. Am 2 abonamente personale: unul in Vodafone si unul in Orange si doua de la job: Telekom si Digi, asa ca ma confrunt cu toti. La toti e la fel in ceea ce priveste procedura de reziliere, asa ca nu mai manca rahat cu ambele maini aratand doar catre un operator.

    Răspunde
    • anddrei

      Nu sunt asa avut sa am abonamente la 4 companii de telefonie mobila, eu am expus problema mea, era vorba de faptul ca se da un termen limita si nu se respecta. Dar prefer sa mananc cacat si sa ma o viata.

    • anddrei

      ai fost un norocos atunci, crede-ma multa lume se plange ,atunci cand vor sa rezilieze, cei de la orange nu se tin de treaba. Si sa zic ca e ok asta, dar s-a mai intamplat odata, nu am renuntat, am primit o mega oferta dupa multe discutii, dar jumatate din optiuni nu au fost activate din sistem, din partener, ma trimis in CS (Call-Center) , aia din CS in Orange Shop, si de acolo la nu stiu ce sef din Orange, si tot nu e inca ok! Deci imi mentin parerea

  • anonimous

    Sa iti fie rusine bai andrei cu frazele „Superb te conduce robotul catre un alt robot uman”
    si „si dau peste alt robot spalat pe creier de catre ,cacatu asta de operator de telefonie mobila” nu uita ca si tu ai lucrat in call center si sti cum sta treaba, dar ai uitat ! Asa ca nu mai comenta aiurea la adresa agentului care raspunde sau te suna pt ca nu e vina lui. Iar vina este in totalitate a ta pentru ca nu te-ai informat corect inainte sa accepti si sa semnezi un contract ! haide pa

    Răspunde
    • anddrei

      Tocmai de aia, mi-am permis sa fac acest articol, pentru ca am lucrat in call center! Si stiu ce am semnat, am semnat pt 30 de zile cu preaviz, eu sunt revoltat pentru ca zic ceva si nu se tin de cuvant, si dau vina unii pe altii! Si crede-ma ca la cum a vorbit ultimu cu mine, era un robotel! Si da sa imi fie rusine! O zi frumoasa

  • Razvan

    Deși mi-am schimbat și eu cartela pentru că s-a demagnetizat și nu am întâmpinat nici o problemă, mi-au schimbat-o fară nici o altă discuție, am aceeași părere despre Orange. Aș alege oricând Vodafone fără nici o problemă.

    Răspunde
    • anddrei

      Ai fost un norocos! Dau vina unii pe altii, merg in magazin , sa sun in callcenter, din callcenter ma trimit in magazin. Chit ca eram foarte pornit sa il reziliez, si ma sunau in timp, si isi dadeau silinta, ma faceau sa ma simt important 10 minute si sa continui cu ei, dar prin faptul ca nu suna si amana relilierea , ma inversuneaza sa nu raman la ei si sa trec la concurenta!

  • Ramona

    Partea cu obligatul sa-ti faci abonament ca sa-ti pastrezi numarul nu e adevarata. Ei incearca si vad unde merge. Mi mi s-a furat cartela si mi-a fost inlocuita fara nici o problema. Asta cu abonamentul pe 3 luni asa este, dupa iti fac super mega extra oferta si dupa ce alea 3 luni trec incearca sa te convinga sa treci pe un abonament pe 2 ani, din care nu mai poti iesi asa usor, pana se fac cei 2 ani. Daca vrei sa iesi trebuie sa platesti nu stiu cat.

    Răspunde
    • anddrei

      I-am intrebat daca alta varianta, in afara de abonamentu ala pe 3 luni exista, si au zis ca nu exista alta. Eu i-am sunat sa reziliez contractu, fiind in afara perioade contractuale, dar sunt niste neseriosi! Si da stiu ca daca esti in perioada contractuala, trebe sa platesti nu stiu ce sume fabuloase

    • Tudor

      Andrei, trebuia sa mergi in orice alt magazin sa ti se faca inlocuirea de SIM. Chiar au fost niste cacanari aia din service de ti-au spus ca o sa poti sa iti pastrezi numarul doar prin trecerea la abonament Fluture timp de 3 luni. Puteau sa iti zica orice alt abonament, insa le e usor sa convinga cu ala ca are cea mai mica perioada contractuala.

      Si uite asa, pac inca un comision. Si ce mi-e acum e ca o sa iti solicite justa despagubire pentru ca vrei rezilierea inainte de termen, iar recomandarea mea e sa treci mai intai si pe la ANPC. Daca nu ti-au dat si telefon la pret subventionat, o sa isi dea seama ca fraiereala si setea dupa target a primat in toata situatia asta.

      Mult succes!

    • anddrei

      Multumesc pentru sfat Tudor, mie mi-a expirat perioada aia contractuala. De aia ma tiganesc cu ei! Mi-a expirat acum vreo 2 luni. Ca dupa abonamentu ala fluture de 3 luni, mi-am renoit abonamentul pentru inca doar 6 luni, si astea 9 luni au trecut de mult, deci nu va mai trebuii sa platesc pt reziliere, pt ca nu e inainte de termen. Sunt doar ei neseriosi, adica foarte neseriosi!

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *